mom97X 3kedili2bebekli benimki şu an 17 aylık baya çok içiyor, gün içinde 4-5 defa 300 ml lik biberonda su içiyor. Gece de içiyor İnşallah normaldir ya
3kedili2bebekli mom97X bence normal doktorumuz bize çok normal endişe etme içiyor sonra çiş olarak çıkıyor demişti ben 18 aylıkken galiba gece su vermeyi bıraktım çünkü alışkanlık edinmislerdi çok yorulmuştum bir de doktorda bezi bırakamazsin gece su içerse dedi bıraktım suyu cidden bez bırakırken de gecede hiç zorlanmadım gün içinde hala aynı şekilde uyanır uyanmaz suyla açıyorlar gözlerini
mom97X 3kedili2bebekli peki gece su içme olayını nasıl bıraktınız ? Ben vermeyince ağlıyo uykuya geçmiyo napcam bilmiyorum
3kedili2bebekli mom97X ay o zordu valla ama çok rahatladım alışkanlıktan kalkıp içiyorlar çünkü kış ayındayız sonuçta tabi eviniz çok sıcaksa susuyor olabilir ona dikkat edin uyandikca hayır yeni içtin hadi uyu hatirlamiyorsun uyuyalim hadi falan dedim ağlamalar tepinmeler israrlar çok oldu ama 4 günde bıraktılar hala bazen gece su diye uyaniyorlar o zaman susamistir normal diye veriyorum
Sermec27 mom97X bilmiyorum ki emiyor ayrıca yani ne kadar isterse o kadar veriyorum bir de Osman Gönülalın bir videosunda denk gelmiştim çocuğun midesini sıvıyla çok doldurmayın demişti bu aylardaki çocuk için yaklaşık 400-500 mil yeter demişti bir de benim oğlumda zaten gelişim geriliği var suyla midesini doldurursam bu sefer de yemek yemeyecek gelişimi daha da geriden gelecek yani yetiyor bize şu an
mom97X 3kedili2bebekli evim sıcak değil aksine soğuk bi ev, ezelden beri çok su içen bir bebek, gün içi de çok içer ama geceleri uyandıkça biberonundaki suyu istiyor alışkanlık mıdır nedir anlayamıyorum, vermeyince de uykuya geri dönenemiyor
gzplt Benim bebeğim 16 aylık çok çok az su içiyor çok fazla emdiği için olduğunu söyledi doktorum bende bu konuda çok endişeliyim
mom97X gzplt çok meme emiyorsa bana da normal geldi, ama isterseniz tahlil yapın bakın içiniz rahat etsin
3kedili2bebekli mom97X evet muhtemelen alışkanlık o benimkiler de çok suyu sever ellerinde suluk yada bardakla gezerler de geceyi bıraktım şükür