Merhaba hanımlar, benim 3 yaşında oğlum var kreşe gidiyor. Ve son zamanlarda arkadaşlarını ısırma itme gibi davranışlar başladı. Çok aşırı hareketli bir çocuk asla yerinde durmuyor bu okulda da böyle. Psikiyatriye götürdük ve İgnis adında bir şurup başladı. Ama vermeye korkuyorum yan etkileri vs çok korkuttu beni. Kullanan deneyimleyen anneler varsa bana yazabilir misiniz lütfen 🙏🏼