Pamukhanim_ Hep_oyle_olur_zaten gece 22-23 derece nem 55 derece oluyor 1 tog ve 1.5 tog dönüşümlü giydiriyorum
Hep_oyle_olur_zaten Pamukhanim_ buhar makinesi kullanıyorum ama yjne de o kadar nemli olmuyo genel anlamda 40 larda kışın . yazın tabi çok düşük
Minigim38 Hep_oyle_olur_zaten 25 26 derece oluyor 1 tog içine ince pijama giydiriyorum. Banyo yaptirdigim zamanlarda 1,6 tog giydiriyorum nedense daha az olunca ben üşüyorum kızımda üşüyor sanıyorum. Biz eşimle elyaf yorgan ile uyuyoruz
sevvalkayaa 24 derece gunduz havalandırdığım için nem 49 50 oluyor ama gece uyurken nem 70 e çıkıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim?
Unicorn67 Hep_oyle_olur_zaten 22- 23 derece arası olmasına özen gösteriyorum ama bizim evde nem yüksek 60 - 70 i bile buluyor bazen 1.5 2 tog arası tulumla yatırıyorum içine zıbın giydirip çorap giydirmiyorum üstüne ince battaniye ortuyorum arada ben üşüyorum çünkü
gamseliii Hep_oyle_olur_zaten 20-21 oluyor bizim. Bazen 1 tog giydiriyorum bazen içine atlet üstüne tulum giydiriyorum normal. Oğlum serinde uyumaya bebekliğinden beri alışık. 24-25 derecede 1 tog giydirsem hayatta uyumaz terden