Bideli_anne benim de 17 çıkmıştı , kimyasal gebelik olabilir , ultrasonda gözükene kadar kimseye söyleme dedi. Bazısı çok çok yüksek bir beta görmeden hamilesin demiyor. Ne alakaysa. Bi tane doktor 6bin olunca karından gözükür dedi. Kanda 5800 çıktı bebeği görmek istiyorum dedim, sırf bakmaya üşenip 2 hafta sonra gel gözükmez şimdi o zaman kalbini de dinlersin diyip yolladı. Özele gittim şak diye gördü 1 hafta sonra tekrar çağırdı kalbini dinledim.