Herkese hayırlı akşamlar kızlar. Tecrübeli annelerle bir düşüncemi paylaşmak istiyorum. Eşim ikinci çocuğu çok istiyor. Oğlum şu an tam 2 yaşında, çok zor bir çocuk değil ama ikinci çocuk düşüncesi tabii ki her kadın olduğu gibi bana da biraz zor geliyor. Tek çocuk gibi asla olmayacak bunun farkındayım. Kendimi hazır hissediyor muyum hissetmiyor muyum onu da bilmiyorum. Kimisi diyor ki hemen yap aradan çıksın kimisi diyor ki bekle 5 6 yaşına kadar sonra daha kolay oluyor. Ama tabii ki bence tecrübeli annelere sormak gerekir sizce ideal iki çocuk arası yaş kaç olmalı? Bunu her açıdan bakarak paylaşabilir misiniz lütfen?? şimdiden yazın herkese çok teşekkür ediyorum🌸