26 günlük bebeğim var anne karnındayken bile sürekli sıkıyordu kendini hissediyordum doğdu yine çok sıkıyor kendini öyle böyle değişik sürekli sıkıyor ve gaz çıkarıyor hani çıkarmasa gaz dicem gaz rahatsız ediyor eee çıkarıyorda
En çokta üzüldüğüm az sütüm var zaten kendini sıktığı için içtiği sütüde direk kusuyor 🥲🥹