Ateş sonucu hastaneye götürdük tedavi sonrası Antibiyotik vs verdi doktor ilk defa götürdük 8 ay boyunca hastalık için hastaneye ve alerjisi ilaçlara var mı bilmiyordum. Dünden vücuduna döküntü oldu acile götürdüm bugün Sabah alerjisi varmış crelex ve türevlerine.. serum takıldı biraz hafifledi, alerji şurubu verdiler. Tahmini ne zamana geçer bu durum yaşayan var mı?