1sen1ben1debebekk Sağlık ocağı aramadı 2 ay 13 gün oldu biz sizi ararız dediler gönderdiler 2 hafta önce normal mi ya
ozlemeslem55 1sen1ben1debebekk bazen aramiyolar ya kizimdada ilk asi için aramamislardi gittiğimde yapıldı olarak girilmisti siz arayın olmadı gidin
ozlemturan06 1sen1ben1debebekk sanırım normal bizede dediler verem aşısı temin edince planlama yapıp haber vereceğiz hemen aramazsak tedirgin olmayın demişti.