Delirmeme ramak kaldı nolur biteceği zamanı varsa bi yönteminiz söyleyin aska uyumuyor mutlu değil sürekli ağlamaklı o böyle oldukça ben deliriyorum kendimde çok sabırlı biri değilimdir bazen yanlış mı yağtım evladımın günahına mı girdim diye düşünmeden edemiyorum ağlarken sürekli ellerini kulaklarına götürüyor sürekli beni cimcikliyor her yerimi çok öfkeli ne yapbilirim başından geçen anneler tavsiyeler esirgemeyin lütfen