Kızlar ben ertes 72 kullandım ilişkiden 12.13 saat sonra ama hamile olduğumu öğrendim doktora gittim oda istersen riski göze alamam diyorsan aldırabilirsin istersen riski göze alıyorum diyip ilerleyebilirsin dedi korkuyorum açıkçası çok pişman oldum kullandığıma düşük yapma ihtimalin de var dedi doktor ne yapıcam bilmiyorum 22 aylık kızım var istemiyordum şuanda kıyamam ona nasıl olucak bana bişeyler diyin ya 🥲