Kızlar kızım 26 aylık olucak devlette doktorumuz var ona gidiyoruz evet alt sınırdan gidiyor ama kan değerleri gayet iyi bir sıkıntı yok dedi.
26 aylık olucak boyu 82 cm kilosu da 10 buçuk
Ne yerse kakasını hemen yapıyor bir doktor var iyi diyorlar şimdiye kadar hiç özele gitmedim ama sizce gitmeye gerek var mı