mayuksel kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama doğduğundan beri avent kullanıyoruz. Biberon emziği 1 numara ve kolik aparatıyla birlikte mükemmel oluyor, hatta istediği gibi hızlı gelmeyince kızıyor bazen. Biberonun içine koyulan mama/süt sıcaklığı biraz yüksek olursa ya da biberon çok sıcaksa yine fışkırtırak akıtıyor içindekini. Onu da kontrol edin, emziğini sıktığınızda damla damla mı yoksa fışkırır bir şekilde mi akıyor.