kubraa0606 3.5 ay önce doğum yaptım yaklaşık 40 gün kanamam sürdü. Ondan sonra ilk defa regl oluyorum ama miktar olarak çok az geliyor bir de koyu kırmızı. Normalde ertesi gün sökülürdü şimdi niye böyle anlamadım. Sizin de az mı olmuştu
bilgedm kubraa0606 Benim tam tersi ilk kanamam çok fazla olmuştu hatta depend kullandım. Sonraki aylarda yavaş yavaş azaldı şimdi normale döndü.
tugba0634 kubraa0606 benim 40 ım çıktı 30. Gün regl oldum normaldi bünyeden bünyeye değişiyor demekki