Byztkn ikinci doğum kolaydı, benim ilk sezaryenim çok zor geçmişti 20 gün ayağa kalkamadım neredeyse ama ikinci doğumda ertesi gün kendi işlerimi yapıp bebeğime bile bakacak durumdaydım tabi sonrasında bir hastalığa yakalandık Herşey tepetaklak oldu o ayrı.
Fakat hamileliğim çok zor geçmişti, ilk hamileliğim aşırı rahattı ikincide asla öyle olmadı, neredeyse 6-7 ay mide bunaltısı çektim, bebeğim 37 haftalık doğdu, 37 hafta boyunca yattım desem yeridir, ayağa kalkacak halim yoktu. Yattığım yerden büyük çocuğumla oyun oynamaya çalışırdım 🥺