herhangibiranne_ Hapla korunmayı doğru bulmuyorum şahsi fikrim olarak. Hormonları aşırı bozuyor demişti doktorum, doğru da. Spiralle korunan çok arkadaşım var çoğu çok memnun ama ben gene yaptırmak istemiyorum tam olarak emin değilim kayıp kaymaması beni çok geriyor. İçim de bir demir parçası olması düşüncesinden de kaynaklı olabilir bu gerilmem.🤷♀️ Bunlara sıcak bakmayıp, geri çekilme yöntemiyle korunmamız peki 😂 Bende yöntem arıyorum ama henüz ne yapacağım bilmiyorum açıkçası.