Tutiipkiii 28 aylık oğlum cuma gününden beri kusuyor ateş ishal yok, tam geçti demiştim dün iyiydi bugün yine kusmaya başladı. Acildeki doktor reflör ve çinko verdi. Başka ne kullanabilirim ya da ne yapabilirim iştah 0
[silindi] Tutiipkiii geçmiş olsun 💐 bol su içirmeye çalışın sıvı kaybı olmasın paketli gıda veriyor musunuz bilmiyorum ama tuzlu çubuk kraker midesini bastırabilir.
MamaUygarVibes Tutiipkiii bizde tam tersi ishal vardı ve elektrolit dengesi bozulmasın diye üç gün serum takıldı anca toparladı hemen acile gidin bence
Tutiipkiii Teşekkür ederim su içirmeye çalışıyorum pek içmek istemiyor, aslında iyiydi neden tekrarlıyor bilmiyorum. Çubuk normalde sever denerim yer umarım.
Tutiipkiii MamaUygarVibes acile gittik, çinko, probiyotik ve suya karıştırıp içilen bi ilaç yazdı yolladı 🤷🏻♀️
MamaUygarVibes Tutiipkiii çinko, probiyotigi hastalıktan sonra kullanın dedi bize ama kusan çocuğa neden sıvı desteği vermezler anlamam🙇🏻♀️ peki su içiyor mu? Yoksa su içse dahi yine mi kusuyor?
Tutiipkiii Su içiyoryorum evet acildekiler damar yolu açamaz çocuk çok küçük dedi doktor. Sabaha kadar hiç kusma durumu olmadı çok şükür 🙏
Alyehus kuzihande haftasonu bizde böyleydik. Motis+probiyotik önerdi kusma devam ederse serum gerekir dedi bize doktorumuz. Motis toparladı şükür
Tutiipkiii kuzihande bizimki baya ilerledi ya Boğazları da kötü oldu kulakları doldu falan antibiyotikli iğne vurulduk 3 gün öyle toparladı. Gecmiş olsun.