kaandurumoms Bugün kargom geldi ancak suluğun çekim gücü inanılmaz zor. Ben bile zorlanarak çektim pipetinden acaba açmam gereken biryer mi var kızlar. Suluktan kullanan varsa yardımcı olursanız sevinirim🥰
suheyla92 kaandurumoms hayir o oyle normal. Bebekler guclu çektikleri icin onlara zor gelmiyor avent de oyle ama en zoru munchkinmis geçenlerde burada bi başlıkta görmüştüm ben avent aldim ben de ilk denememde cok şaşırmıştım ama normali oymuş
deniz1010 kaandurumoms pipetin altında ağırlık gibi olan kısımdaki koruma jelatinini çıkardımız mı? Ben sonradan fark etmiştim, o yüzden çekimi biraz güç olmuştu bizde de fark edene kadar. İsterseniz bi kontrol edin
symstf kaandurumoms ya evet benimde bebeğim bu yüzden çekemedi ama normal pipetle çekiyor kefir falan.
kaandurumoms suheyla92 aşırı zor geldi çekerken inşallah alışırız avent kullanıyorduk ondada boğazına kaçıyor sürekli
deniz1010 kaandurumoms bir de munchkinin mucize bardağını deneyebilirsiniz bebekler hemen alışıyorlar genelde emmeyi bildikleri için
KendiEvimdeDeplasmandayim deniz1010 bende sonradan farkettim orayı 🤭 muhtemelen o jelatin duruyodur post sahibinde
kaandurumoms deniz1010 evet çıkarttım yıkarken ona rağmen normal pipetle su içermiş gibi rahat içimi yok birşey baskı yapıyor sanki güç gerektiriyo çekerken🫠
deniz1010 KendiEvimdeDeplasmandayim evet ben de ilk zaman çok şaşırmıştım ne kadar zor diye, yıkarken bile fark edememişim 🥲
deniz1010 kaandurumoms anladım o zaman yapacak bir şey kalmamış. Pipete alışınca çeker ama bebeklerin çekim gücü daha fazla gerçekten. Kolaylıklar diliyorum 🌸
tsmutter kaandurumoms olması gereken o, yetişkinlerin kullandığı pipetten çekse boğulur, kızım bir günde öğrendi içmeyi, çok rahat içiyor merak etmeyin alışır
duyguluinsan kaandurumoms bebeğiniz emiyor mu, sanki emen bebekler daha güçlü çekiyor. Benim kız 6.ayda kullanmaya başladı. İlk verdiğim anda içmeye başladı, öğretme süreci bile yaşamadım. Avent, mamajoo kullandık 5.ayda bu suluk harika bir şey
ikikereanne_ kaandurumoms agirlik kisminda bir jelatin var onu sökmeyi unutmayin. Cekmesi bize zor bebeklerde degil :) bu sekilde bogazlarina kacmasini onlemis oluyor