hemshireanne eses123 asli08 maşaAllah bebişlerinize. Benim oğlum 15 aylık 8. Dişini bekliyoruz çok yavaş çıkarıyor bi taraftan da iyi aslında hiç uzun süreli sıkıntı yaşamıyoruz dişe bağlı
asli08 Bi doktorami gotursen acaba benin bebeğim 14 aylik 12 dışı var bende acaba çok mu hızlı çıkarıyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum da belki normaldir seninki
atarepla Bence normaldir ama ben içim rahat etsin diye bir giderdim doktora. 15 aylık 16 dişi var oğlumun
ozlm1234 Benim kızım da yeni 1 yaşına girdi 4. Dişi yeni çıktı ilk dişini de 8.5 aylık çıkarmıştı sizin çocuğunuz da geç çıkardıysa devamının geç olması normaldir bence ama içiniz rahat edecekse bir uzmana danışın tabi ki😻
mir2608 Oğlum 15 aylık 6 dişi var 11 aylıkken ilk dişini çıkardı doktora sorduğumda normal geç çıkarması daha iyi aslında dedi tahlilleri de normal çıkıyor
mir2608 eses123 bnce ilk dişleri geç çıktığı için geç çıkartıyorlar diğerlerini bi ara herkesi dinleyip çok takmıştım kafaya hiçbişe çıkmayınca saldım Bnde