1 haftadır hastaydık ailecek iyileştik çok şükür de bende sinuzit var usutunce azıyor burnum baya kapalıydı sinuziti boşaltacak şeyler yaptım çok şükür yaradı burnum açıldı ama tat ve koku kaybı kaldı 1 haftadır ot gibi yaşıyorum felaket kötü bisey yok mu bir çaresini bilen ya