Elif337798 kızım hiç böyle değil. Hatta dün akşam uykuya çok zor geçti, dualarını okudum, 1 kitap okudum, en sonunda baban gelsin o okusun şimdi kitap dedim, hayır yine sen oku diyor. Akşamları genelde ben ve kızım koltuğun bir tarafında, eşim diğer tarafında oturuyor. Ben salon dışında bir iş yapıyorsam sürekli yanıma gelir. Bazen bunalıyorum, baban içerde ya annecim onunla oynasanıza falan diyorum. Kişinin ne kadar bakım verdiğiyle de ilgili olabilir bu. Kızım çok küçükken eşim çok ilgilendi, gece uykularına genelde o yatırdı, ilk 1 ay ben altını değiştiremedim eşim değiştirdi vs ama ben alışınca çoğu şeyi kendim yüklendim, eşime fırsat tanımadım, o da özellikle böyle bir fırsat istemedi keyfine baktı. O yüzden kızım bana daha yakın. Sizin eşiniz bakım verme konusunda üstüne düştüyse o etkilemiş olabilir