Kızlar ya normalde korunuyoruz, reglime 10 gün kala prezervatifin azizliğine uğradım ertesi günü hapı da alamadım emziriyorum diye.. 3 gün geciktim normalde hep gecikip olurdum ama doğumdan sonra düzene girmiş gibi bir şeydim hatta birkaç aydır da 3-4 gün erken oluyordum. 3 gün gecikmeyle test doğru sonuç verir mi test yapıp kafamı rahatlatsam