Arkadaşlar ben çalışan bir anneyim ellerinizden öper 39 aylık bir kız çocuğum var yaşımda 35, normalde net bir şekilde 2.çocuk istemiyorduk eşimle bırakacak kimsem yok çalışıyorum aileler var ama yok ama geçenlerde bir etkinlikte çocuğumun kardeş duygusunu tatmayacağını ilk kez hissettim ve onun adına üzüldüm eşimle bir düşünsek mi acaba demeye başladık siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?