Aslında öğretmeye çalışmadım daha erken diyordum ama baktım öğrenmiş hangisini sorsam gösteriyor. İsimlerini söylemiyor sadece sarı ve mavi diyor ama hepsini sorunca gösteriyor.
Bakıcımız çok gaza gelmiş renkleri öğrendi diye harfleri rakamları da öğreticem diyor. Abartma mı desem yoksa öğreniyorsa öğrensin mi? Rakamları 3e kadar öğrenmiş. Bunu da bakıcı öğretti herhalde. Hatta tuvalet eğitimi vermeye çalışıyor çocuğa tuvalete oturtmuş. Daha kakasını söylemiyor ama çişi gelince söylüyor diye oturtmuş. Onu yaptırma dedim uyardım (stres olur çocuk daha çok küçük) şimdi bir de bunun için uyarırsam kötü olacak tripleniyor hemen.