momofkivanc boğulma önleyici kullanmadım normal yastıklar var ya kuş tüylü mü ne çok hafif ince onlara koydum uzmanlar önermiyor diyenler olacak ama zorunluydum ya ve yan yatış yastıkları var ya e bebekten Sevil bebe diye markadan almıştım onları koyup yan yatsın diye çaba gösteriyorum sadece ve en önemlisi Allaha emanet ol inşallah oğlum diyorum
Ben çok pimpirikli bir anneyim geçen gün post açtım görmüşsünüzdür belki oğlum tam tıkanma yaşadı üst üste iki kere ve o gün anladım ben korkmadığımdan da sınanabilirim o günden beri Rabbim çok daha iyi korur diyip kendimi telkin ediyorum vicdanen de bu dediklerimi yapıp yatıyorum
Allah hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin inşallah Rabbim onları her türlü kazadan her şeyden korusun 🙏🏻