Kızlar nasıl gidiyor? Neler yapıyorsunuz? Bebekleriniz neler yapıyor? Ek gıda nasıl gidiyor?
Benim bebiş 6ay 10günlük. 5,5aylıkken tadımlara başladık şuanda 2öğün besleniyor. Sabah yumurta,avakado türevleri akşam da çorba ya da muhallebi tarzı gidiyoruz.
Ana kucağına artık oturmuyor oyun halısında vakit geçiriyor ama çok az. Sürekli kucak istiyoruz.