metomom Merhaba kızlar yoğurt mayalama makinesi kullanan var mı ? Nasıl yapmalıyım ? Jersey süt aldım dışarıdan
hilalgoktugnuri metomom o kadar memnunum ki kiwi marka aldım. 1 litre pastorize sütü hiç kaynatmadan 1 küçük paket activa sade yoğurdu iyice çırpıp karıştırıyorum 7 tane kavanozu var içlerine koyup makinenin iç haznesine su doldurup 12 saat çalıştırıyorum sonra buzdolabının soğutucu kısmında 6 saat tutuyorum taş gibi yoğurtlarım oluyor. Jersey inek sütünün normal inek sütünden tek farkı daha yağlı olması diye biliyorum ne kadar doğru ama siz en iyisini bilirsiniz tabii 🙏🏽🙏🏽
bebeklianneninblogu metomom ben kiwi kullanıyorum canım çok menmunum yaklaşık 3 aydır falan kullanıyorum resmen elim kolum. Jersey pastörize süt kullanıyorum hiç kaynatma vs yapmıyorum. Direk oda sıcaklığına geliyor. Activia sade yoğurt ile mayalıyorum kavanoz başına bir tatlı kaşığı kullanıyorum karıştırıyorum o da oda sıcaklığında olacak. 8 saat mayalıyorum taş gibi oluyor.
metomom bebeklianneninblogu bebeklianneninblogu cihazın içine su koyuyor musunuz ve ne kadar koyuyorsunuz
bebeklianneninblogu Çiğ süt olursa kaynatmanız lazım pastörize süt olursa zaten kaynatılmış olduğu için onu kaynatmanıza gerek yok.
metomom bebeklianneninblogu pastörize yazıyor üzerinde peki normal usul yapsak gene mi aynı kaynatmayacağız ben önceden kaynatmıştım
hilalgoktugnuri octaviablakee bimden altın süt alıyorum ya da herhangi bir markanın pastorize sütünü alıyorum hiç fark etmez
octaviablakee Geleneksel yöntem ile yoğurt yapabilen ben yoğurt makinesi ile yapamayorum hep tutmuyor kaç saat bekletmeliyim? Kiwi marka
ss54 metomom pastörize sütse kaynatmadan direk makinede yapıyorsun, eğer çiğ süt ise kaynatıp makineye koyuyorsun. Ben de aldım 2 kere yoğurt mayaladım, biri çiğ Jersey sütüydü biri de pastörize. Ama süzmeni tavsiye ederim
ss54 metomom pastörize sütü döktüm direk makine kabına üzerinde siyah siyah noktalar vardı. Sağım sırasında bişeyler uçmuş sanırım. Süzdüm iki kere