alparslancimm Kızlar hay day oyununu oynayan varmı ? Oyuna giremiyorum hata veriyor oynayanlar sizdede öyle mi acaba ?
ecempeker Psikopat gibi oynuyorum bende ama bugün hiç sorun yaşamadım internetinizle alakalı olabilir yada bakım vardır
Drycl46 alparslancimm bende oynuyorum yengemle oda giremişti bugün ama sonra düzeldi şuan da girebiliyorum mesela
[silindi] anonimli dünyanın en tatlı en güzel en huzurlu çiftlik oyunu. Ama çok uğraştırıcı seviyeleri geçmek ilerde çok zorlaşiyor uyarayım
[silindi] alparslancimm bataklığa geri döncez desene 🤦🏻♀️ telefonda yer kalmadı diye indirmiyodum başıma bela açtın gece gece