aykjkshnnn0638 Herkese merhaba kızım 2 buçuk aylık 2 aydır her ay kontrole gidiyoruz hastaneye bi daha ne zaman gelicem dediğimde her ay kontrole getir dedi doktor böyle her ay kontrole giden var mı
3kedili2bebekli aykjkshnnn0638 evet bebekler ilk 6 ay her ay sonrasında da 3 ayda bir kontrole götürülür
Pamukhanim_ aykjkshnnn0638 ilk 6 ay hep götürdüm son 3 ayda 1 gittik 1 yazdan sonrada 6 ay sonra gelin dedi doktor
ayisit aykjkshnnn0638 6. Aya kadar her ay gidilir. 6. Aydan 1 yaşa kadar 3 ayda bir. 1 yaştan sonra 6 ayda bir.
aysebb aykjkshnnn0638 Biz her ay gitmemiştik açıkçası. Aşılar ve kontroller için çağırdıklarında sağlık ocağına gittik. Sağlık ocağımız ilgilendi baya