Bebeğim 4.5 aylık 2 aylıkken çalışmaya başladığım için biberonla süt veriyordu annem. Buzluktan çıkan sütlerin tadını pek sevmiyordu ama yinede içiyormuş. İlk defa 2 aylıkken biberon verdik bir sorun olmamıştı. Sonra kayınvalidem bakmaya başladı 2 haftadır evdeyim alıştırmaya çalışıyorum. Bugün işe gittim ben gelene kadar yaklaşık 6 buçuk saat hiçbir şey içirememiş diliyle sürekli itmiş. Tadını sevmese annem sürekli içiriyordu. Biberon reddi bu sanırım. Ne yapabilirim nasıl tekrar alıştırabilirim. 2 haftada sadece beni emmeye alıştı desem ara ara evde olup ara ara çalıştığın oluyordu hiç böyle sorun yaşamamıştık.