Deletedmom_985 ajettese kapıya kadar gidiyorsunuz orada alıyorlar. İnincede bekleyin ucagın orda getiriyolar. Tabi normalde ilk onun gelmesi lazım ama saolsunlar beklettiler bizi. Onun dısında mutlaka emzirin. İlk harekete başladıgında ben emzirmiştim ama hemen doydu kalkıs anında zorlandım. Ucak baya bi dolanıyordu ankarada. O yğzden kalkıs anına ne kadar yakın baslarsanız bence o kadar iyi. Uyku saatini ucaga denk getirmiştim biraz oyalandı biraz emdi. Kalkış iniş snı basınc cok yüksek oluyor emmesi cok önemli. Birde siz ucaga binişte önceliklisiniz sıraya girmeyin görevliye söyleyin