Kızlar ABDde yapılan bi araştırmada hamilelikte stres yaşayan annelerin bebeklerinin dişlerinin daha önce çıktığını okudum. 6 ay öncesinde çıkıyor 1 yılda diğer bebeklerden daha çok dişleri oluyormuş. Çok ilginç geldi, kv ile konuşuyorduk da o da bi çocuğunda çok stres yaşadığını ve dişlerinin 3 aylıkken çıkmaya başladığını söyledi. Merak ettim siz hamileliğinizde büyük stres yaşadınız mı? Bebişlerinizin ilk dişleri ne zaman çıktı?