Hanımlar merhaba öncelikle nasılsınız benim size bir sorum var bende bayadır spiral vardı ve rahatsız olduğumdan ötürü geçen ay cıkarttırdım ve geçen ay 29 da hastalandım iki öncede lekelenme oldu ve şuanda ne kanama var ne bişey sadece kahve leke geliyor spirali çıkarttıktan sonra adet düzeni nasıl oluyor bilginiz varmı korunuyor eşim ama ona rağmen korkuyorum gebelik falan olabilir mi diye çünkü adet kanaması yok sadece leke var böyle bişey yasayanınız oldumu adetim gelirmi diye bekliyorum gelende yok bilginiz varsa ihtiyacım var yorum yaparmısınz