sinennr eminenrklnc sma comfort daha iyi sanki bebegime aptamil aldım başta hem kabizlik yaptı hem icmedi ama bebekten bebege değişiyor. Birde sey öğrenmiştim hastanelerde kalan bebekler için bazen mama veriyorlar ya emziremeyen anneler oluyor Kaldığım hastane sma comfort veriyordu bebeklere
ozgecam eminenrklnc ikisini de kullandım sma kabız yaptı çok çektik, prosyneo çare oldu tek sıkıntısı yeşil kaka ama gelişimi vs çok iyi geldi
MotheroftheSea Sma comfort kabızlık sorununa çok iyi gelmişti bizde ama aşırı kusma yaptı . Hep bebeğimde reflü var sanıyorduk , meğer mama kusturuyormus . Aptamil pronutraya geçince bariz azalma oldu kusmada
eminenrklnc MotheroftheSea bundan önce bizde optipro kullanıyorduk o kadar çok kusuyordu ki biz de reflü var sandık hatta sma ar’a geçtik bu yüzden. Mama değiştirince kusma azaldı
cann65 eminenrklnc evet normal içindeki demir miktari çok fazla olduğu için rengi koyu ve çok kötü kokuyordu benim oğlumun da
doren ozgecam ben 1 yıldır kullanıyorum. Çok araştırdım hemde çok bu konuda çok rahat olsun içiniz kına gibi kaka olcak ve kokusu ağır. Bu mamanın içinde kş demir ve bol vitaminlerden kaynaklı. Ve en güzel yanı da şu bu mama çok doyurucu ve asla gereksiz kilo aldırmıyor. Kına renginde yapıyorsa eğer kakasını çok güzel bişi bu. Bu mamanın özelliği zaten hemen bağırsakfa parçalanıyor olmasıdır. Bu mama üzerine araştırmalarım çok fazla:)
ozgecam doren Bende hem doktor hem araştırmalar sonucunda 6 ay kullandık biz de, gelişim konusunda gerçektende baya iyi 8 aylığız 150 cc içmesine rağmen yaradı ve 11 kilo :)))
MotheroftheSea tyugsug evet maalesef bazı bebeklerde yapıyor . Şuan bizim.oyle bir sorunumuz.kalmadi şükür , tamamen sma dan dolayiymis