rabis01 Bebeğim 4. Ayına girdi emzirerek besliyorum son 2 3 gündür sol göğüsümde ağrı var süt doluluğundan değil bebeğim güzel emiyor sol koltukaltımdan başlıyor ağrı böyle sızlama gibi bi fikriniz varmı doktora gideyimmi normal bişey mi