Kızlar ya ben hiç farkında değildim ama tuvaletten çıktıktan sonra kaç kere eşim farketmiş sifonu da çekiyorum ama tuvalet dibinde kırmızılık kalıyormuş adet mısın diye soruyordu ama değilim artık çıktıktan sonra ben dikkat erip bakmaya başladığımda farkettim ki büyük tuvaketimden sonra evet orda kırmızı leke kalıyor ama tuvaletini yaparken zorlanmıyorum yani herşey gayet normal ama bu nedir anlamadım konu için kusura bakmayın