Kızlar gerçekten doğduğu günden beri uyku problemimiz var gündüzleri az uyur geceleri de uyanır . Bir hafta önce grip oldu şuan iyileşmiş diyebiliriz sabah saat altıdan beri ayaktayız hergun bu şekilde. Altıdan beri uyutmaya çalışıyorum onceleri bir buçuk saat sonra hemen ilk uykusuna yatardı iki üç saaattir uyutmakla uğraşıyorum ama uyumuyor burnunu çektim altını temizledim . En son saat 4 de beslenmisti hala onla duruyor yemiyor sürekli kızıyor bağırıyor ağlıyor . Bende gurbette desteksiz çocuk büyütüyorum kaldıramıyorum kızıyorum arada biliyorum onun bana ihtiyaçi var ama bende mahvoluyorum geceleri sık sık uyanıyor emzik düşsün ağlıyor bazen 4 de kalkıyor uyumuyor uykularım sıfır. Ayakta sallıyorum ama mahvoldum yani kaç saattir . Hem gündüz hem gece uykusuna çok zor geçiyoruz ne yapmam lazım . Uykuya direniyor kac saattir gözlerini ovuştuyor esniyor ama hala uyumuyor bu hep böyle . tecrübeli anneleri yoruma bekliyorum 😥