Rabiiul İstediği olmadığı zaman kendini yerden yere atıyor bir şeye ulaşamadığı zaman çığlık atıp ağlamaya başlıyor. Kendini yere attığı zaman hiç ellemiyorum umursamazlıktan gelip geçiyorum alışkanlık etmesin diye şimdiden vurur mu iki yaş sendromu 😩
[silindi] Rabiiul şu an iki yaş sendromu gelmesi pek olası değil. 2-3 yaş sendromunun kötü yanı dikkatlerinin kolay dağılmaması ama şu anın avantajı dikkat süresinin kısa olması. Bunu kullanarak hemen dikkatini başka şeye çekmelisin
dmtsmnmrlp Rabiiul az önce bıçağa uzandı hayır dedim diye ağlayarak kendini yavaşça yere bıraktı ve sırt üstü yatıp yerde debelendi ay bildiriyorum tam 16 🤣
Rabiiul [silindi] bana da erken geldi ama acaba mı dedim bir yandan , evet hemen dikkatini başka bir şeye odaklanmaya çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor 🫠