Kızlar selam bebeğim 2.5 aylık ve tüm gün kucağımdan bırakınca uyanıyo beni resmen esir aldı. Ana kucağı manuel var evde ama onda uyanıkken 10 dk anca duruyo zaten uyuyoken de yatıramıyorum sallanmadığı için. Şuan otomatik elektrikli almayı düşünüyorum
Prego yummy modelini beğeniyorum ama çok pahalı. Ona muadil olarak Yine sırtı tam yatabilecek sallanması güçlü bir ürün arıyorum