nurzeyd06 Kızlar ek gıdaya geçiyorum suluk alacağım avent nasıl çok akıtıyo dediler ama önerisi olan varmı
alev5 nurzeyd06 ben munchin aldım çok güzel hiç akıtmıyor. Başlarda pipeti kullanamadı biberonla verdim 7 ayllıkken öğrendi
iremm58 nurzeyd06 avent aldım akıtmıyor tutup kendısı ıcıyor pipetli olanlara bıraZ daha ilerleyen zamanlarda gececegım
alev5 nurzeyd06 ben normal pipetten ağzına su damlattım şu geldiğini anladı sonra kendisi çekmeye başladi deneyin 🥰
duyguluinsan nurzeyd06 5.ayda avent aldım akıttı, koku yapıyor, mamajoo aldım çekimi çok zordu kızım hiç rahat içemedi. 6. ayda munchkin aldım harika bir ürün. Akıtma kokutma yok :) alın aldırın