Merhaba bebeğim 8 aylık yaklaşık 1.5 aydır falan geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor( dün gece saat başı diyebilirim) ama ağlarken çok sesli ve sinirli ağlıyor. Sadece mememi ağzına alınca sakinleşiyor ve emip geri uyuyor. Artık saat başı kalkmaktan bitik bi durumdayım eskiden deliksiz uyuyan bi bebekti şimdi böyle oldu napacağım bilemiyorum önerisi olan yadq bu durumu yasayan