Oğlum şu anda 19 aylık ve ayak uzunluğu 14.5 cm. Bir ay sonra, yani 20 aylıkken kış tatiline gideceğiz ve yağmur çizmesi almak istiyorum. Bu ölçüye göre hangi numarayı tercih etmeliyim? 25 numara normal midir, yoksa hesaplamada bir hata mı yapıyorum? Bu yaş grubunda ortalama olarak kaç numara ayakkabı giyilir?