3 aydan önce ağız kapalı nefes almak çok zor
Bende olmuştum
Nefes nefese kalırsın, uyumak zor olur, horlamalar olur hepsi normal 3 ay kadar sabretmen ve sürekli burnunu temizlemen gerekir onun biraz da olsa nefeste faydası oluyordu bana
Koku da alma biraz zor eğer hala sargı yada bantlar felan varsa