ssdyaa Bebeğim 15 aylık ve 8 tane dişi var. Ancak 3-4 aydır belki de daha uzun hatırlamıyorum asla dişi çıkmıyor. Bu bir problem mi yoksa başına gelen var mı?
amazontuba ssdyaa çok normal. 11.ayına kadar 8dişi çıkmıştı 15 aylık olana kadar başka diş çıkmadı sonra tekrar 4tene birden kabus gibi geldi
Pamukhanim_ ssdyaa bence normal bizimde aynı 10 buçuk aylık olana kadar 7 dişi çıkmıştı 3 aydır falan hiç dışı çıkmamıştı 13 ay 23 günlük şuan 4 dis birden geliyor
Rabiiul ssdyaa normaldir yaşına gelip hiç diş çıkartmayan bebekler var benim kız 16 aylık 16 dişi var her bebek farklı