ayshkn Kızlarrr herkese günaydınnn. Diyet postumuz başlamasın mı artık ? Çay kaşığının ucuyla biraz tarçın ve limonlu su ile güne başladım ben. Yağ yakımını destekleyiciymiş diyetisyenimin önerisiiiii 🌸 hadiiii hep birlikte kilolara elveda diyelim 🫣
ayshkn ayshkn @Minikcikler00 @GirayinAslisi @mamacitaa_ @Gamze11 @Hayallerhayatolsa @eedd @ftmylm @papatya11122 @annediyebiri
ikibebedublekahve ayshkn günaydın o sırada elmalı kurabiye ve nescafeyle güne başlayan ben yerin dibine giriyorum 🤓 yarın başlıyorum sözzz.
annediyebiri ayshkn günaydın canım afiyet olsun midem yandığı için mide koruyucu içtim kahvaltı edesim yok 🫢
ayshkn ayshkn @gizemozdmr_ @nazlin @MangoluLatte @sydaalina @KbraYksl-45 @selinkkk @[silindi] @alpsilsin @pimpiriklianne43 @ikiyavruluanne @gamomuu @agustosbocegimm1608 @filizkumsal 🫶🏻
ftmylm ayshkn sabah ona doğru uyandık filtre kahvemi içtim oğlana kıza kahvaltı yaptırdım 11 de haşlanmış yumurta peynir zeytin bol salata bir dilim tam buğday ekmeği ile kahvaltı yaptım ara öğün yapmadım akşam beşte ton balıklı salata yedim şimdi limonlu çay içiyorum tatlı olsun diye iki tane hurma yedim öncesinde 🙈günü kapattım he birde üç litre su içtim🤮
[silindi] ayshkn kızlar merhaba a 101 gelen bromelion şurubunu içiyorum ben 73 le başladım perşembe günü dün akşam tartıldım 71 çıktım bugün tamamen başladım 2 adet haşlanmış yumurta domates salata peynir zeytin devam ediyorum ama o bromelion şurubu tok tutuyor ve aşırı derece beni lavobaya çıkarttı
eedd Günaydınlar bende emzirdigim icin dereotlu yumurta peynir zeytin ve rokadan olusan bir tabaj hazirladim tatli ihtiyacim için de biraz helva ekmek yok . 70.85ile basliyorum hadi bismillah
ayshkn eedd afiyettt olsunnn bende emziriyorumm. Bu çayıda içebilirsiniz sabahları listelerim ona göre düzenleniyor 🌸
ikibebedublekahve ayshkn kız emzirince kalkar kalkmaz acıkıyorum bişey yemem gerekiyo 😭 bide kızı kreşe bırakcam ona kahvaltı hazırlarken ağzıma atıyorum bişeyler 🤓 ama yarın başlıycam artık gerçekten yeter böyle hiç mutlu değilim 10kg fazlam vaar
ayshkn ikibebedublekahve ya bende çok kötüydüm yani hatta ben sürekli çikolata falan yiyordum ama artık mutsuz hissettim kendimi. Şu an gece bebeğim full emiyor elim ayağım titreyerek uyanıyorum ama hemen su ve bu çaydan içiyorum sanırım psikolojik olarak hazır olunca alternatifleri hayatımıza dahil edebiliyoruz 🌸