Oğlum kreşe gidiyor martta 4 yaşına giricek, uyku gaz problemi çok çektik küçükken 3 yaşında uykusu düzene girdi bizde daha fazla rahatlığa alışmadan 2. Olsa mı diyorum. İlk seneler asslaaa 2.çocuk düşünmüyorum derdim ama insan istiyor benimde kardeşim var herşyimi onla paylaşıyorum oğlumunda bi karddşi olsun istiyorum da lohusa psikolojisi fln yaşarmıyım acaba ya😂 postlarda görüyorum hep 2. Çocuğu yapanlar aşırı zorlanıo illaki zorluğu olcak tabide yaş aralığı nasıl sizcee?