rabiaayuksell Bebeğim sürekli ağlıyor biraz hastayfı ilaç kullanıyoruz ama sürkli ağlıyor uyanık olduğu her dakika çok yoruldum napıcamı bilmiyorum
aselayaz2125 rabiaayuksell benimde 5 buçuk aylık uyanınca 5 10 dk sonra genelde başlıyor mızmızlanmaya nasıl oyalayacağım diye düşünüyorum sürekli benimki hasta de değil ama hep huysuz bi an önce emeklese yaramazlık yapsa ona bile razıyım diyorum böyle ne yapacağını şaşırmaktansa
kanalizzze59 rabiaayuksell egzersiz hareketleri yaptırıyormusunuz Ayaklarına ellerine kollarına Bol bol hareket ettirin dikkatli şekilde tabi Ben o aylarda oğluma takla bile attırırdım 😅 çok hoşuna giderdi gülerdi
rabiaayuksell Evet evet çok zor oluyor dikkatini çrksin diye işiklı hareketli müzik çalan oyuncaklat aldım bakmıyor oyun halısına yatırıyorum durmuyor ayakata gezdiriyorum oynatmaya çalışıyorum yok ama bugün iyiydi çok şükür inşallah böyle devam eder