Kızlar 10 ay 5 günlük olduk asla katı yemiyor hep kaşık maması kıvamında yemek istiyo çorbaya ekmek bile koysam öğüre öğüre yiyor çoğu zaman kusuyor ben napıcam eline ekmek dahi versem bi iki ısırıyo sonra tıkanıp öğürüyo sonuç yine kusuyor nolacak böyle nasıl alıştırıcam ben bir sağlık sorunu mu gerçekten çok çaresizim ... 😥