elifsare2207 İlköğretmenimailem uygulamasını kullanan var mı kızlar ödeme listesine kaç gündür giriş yapamıyorum herkeste mi aynı acaba
dirikbebek hayalperest2310 ben uygulamaya girebiliyorum ama ödeme listesine girilmiyo anlamış değilim 22 de ödeme gözüküyor du normalse gerçi mesajda gelmedi
dirikbebek hayalperest2310 kart çıkarıldı ben bu ay 3 ay olcak kartla çekiyorum ama dün denemek için markete gittim yetersiz bakiye dedi uygulamaya giremiyorum ki paranın tarihine bakamıyorum