Ahsensmom_ bence bunları dişte yapıyor iki hafta önce aynı böyleydik gittik doktor burnunu temiz tutun şiödilik bi şeyi yok ilaç vermeyeliö dedi. Ardıç yağı peçeteye damlatıp başına bırakıyorum çok güzel açıyor nefesini. Uyumadan öncede burnunu temizlemeye çalışıyorum