elifyoldas bence nelere alerjisi varsa öğrenin ve sıkı diyet yapın ama tabi bu 1 hafta gibi kısa sürede faydasını göremezsiniz en az 1 ay geçmesi gerekir. Ayrıca mama çok tok tutar anne sütü gibi saat kurup vermeyin o ne zaman acıkırsa uyanır zaten öyle verirsiniz. Doktorum 40 ından sonra doğum kilosunu geçtiyse 2-3 saatte bir kalkmana gerek yok o acıkınca uyanır dedi. Hem mama hemde anne sütü alan çocuklarım var küçüğü anne sütü alıyo ona da ayn yöntemi yaptım 8 buçuk aylığız o mızırdanınca uyanıp hemen mama meme neyse artık veriyoru. Belki acıkmamıştır daha ondandır kusması